Underbara helg

 
Taaaaack! För att det äntligen är helg. Igår mötte jag upp Fanny i stan och vi tog promenad genom stan i det fina vädret och satte oss vid en brygga och snackade om saker som man inte får prata om.
Därefter åkte jag hem och fixade mig och sedan vidare hem till Linnea där vi fixade sista sminket och senare drog vidare till Hanna. (Tack för allt Hanna!) Det var roligt och alla var upppklädda och fina. Temat var "Colorsplash" så det var en fin färgblandning på folket där, heh. Allt slutade iaf med att jag och Luven drog hem ganska så tidigt och jag sov där. Jättemysigt att få spenderade mycket tid med henne iaf.
Nu har jag precis handlat, njutit i solen, färgat Kristinas hår. Kvällens planer ser förövrigt väldigt döda ut, jag har därför bestämt mig för att sitta hemma idag och plugga, gå långpromenad, kolla på tv, sjunga och mysa med min hund. Jag har huset för mig själv vilket är något jag verkligen behöver nu.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart har du köpt den jätte snygga blå klänningen du har på dig?? :)

2014-03-30 @ 12:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0