TOVES DAG

Hej kära ni. Idag är det Toves födelsedag och vi firade den på bästa tänkbara sättet. I skolan blev hon först och främst överraskad med tårta, bakelser och lite skåpdekoration och sedan åkte jag, Fanny och Tove in till stan och satte oss nere vid vattnet vid Gamla Stan och pratade om allt och inget. Shenie kom lite senare också och joinade oss en stund. Det var sjukt mysigt och faktiskt varmt, så vi satt där i en och en halvtimme tror jag.
 
 
 
Igår uppdaterade inte jag för att jag faktiskt inte orkade. Men igår var jag först i skolan och sen med Daniel i Nacka Forum och kollade lite. På kvällen chillade jag mest, snackade med Hugo och inte mycket mer än det. 
Nu ska jag lägga fullt fokus på att plugga och om tiden räcker till så ska jag även träna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0