SÖNDAG

 
Hej finisar! Nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik och sjunger med, som vanligt. Idag var jag på gymmet och körde ett pass som innehöll typ allt idag, haha. Jätteskönt men sjukt jobbigt. Började med att köra intervallerträning på bandet i en halvtimme, sedan körde jag armar, axlar, mage, ben, bröst, rygg och rumpa - Ja, allting liksom. Helt död! Nu ska jag snart sätta mig och plugga röstfysologi, sjuuuukt tråkigt verkligen men även det måste göras. Imorgon är det måndag igen och det betyder att jag byter min mamma vecka till pappa vecka. Men innan det ska jag jobba osv så snart ska jag dra mig till jobbet också. 
 
I veckan ska jag och pappa och kanske Fanny boka resa till London som vi ska iväg på innan sommaren kommer, läääängtar! Ska köpa massa snygga sommarkläder. Ska bli så skönt att komma iväg från Sverige också. Inte för att London är så långt bort men ändå. Så skönt att bara dra iväg några dagar och gå runt och kolla i en annan storstad. Jag har vart i London en gång förut och blev helt kär i det stället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0