Jag gillar verkligen inte Söndagar.

Hej hörrni. Gud vad jag inte är glad över att det är Söndag. Jag orkar verkligen inte skolan längre, jag vill inte dit! Jag har verkligen ingen motivation till något längre, förutom träningen. Helgen har iaf vart helt okej. I fredags åt jag pizza och Elin var här tills klockan var drygt 10. I lördags åkte jag in till stan med Gabbe. Käkade lunch, gick till gamla stan, i gamla stan och sen till slussen, sen åkte vi till min skola, satte oss vid vattnet och sen tillbaks till centralen och bestämde oss för att åka hem. Men när vi satt på något kom Gabbes mamma på hoppandes från ingenstans och hon skulle på Attitude mässan och vi bestämde oss för att åka med henne. Så vi gick runt där och såg på modevisningar osv (Gabbe kände sig sinnessjukt manlig) 
 
 
Lärde känna några nya kompisar igår som ni ser över här.. Haha, kände mig tvungen. ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0