HELGEN

Hej ni, jag har inte hunnit uppdatera bloggen under denna helg. I Fredags gick jag en promenad med farmor, farfar, molly och pappa. Vi pratade lite om allt möjligt och det var verkligen toppen mysigt. Vi åt middag där på kvällen också. Sedan drog jag vidare till stan där jag mötte upp Angelica. Vi drog vidare hem till Ivar på festligheter med mötte även upp Anna, Frida, Shenie, Moa, Fanny och Malva på vägen dit. Det var en sjukt rolig kväll. Igår så vaknade jag tidigt av mig själv och gick en timmespowerwalk med min hund och körde sedan spinning i 25 minuter. Framåt kvällen var det annat som stod på menyn. Det började med att jag och Linnea var hemma hos henne och fixade oss och sedan kom Daniel, Emma, Alba, Ullis, Alexandra och Lili. Vi fixade hemma hos Linnea tillsammans innan vi fortsätte vidare till Lovisa och Elsas födelsedagsfest. Allt var roligt i början men det slutade lite kaotiskt och jag och Frida klev in genom dörren hem till henne runt klockan halv fyra. Idag har jag inte hunnit göra mycket, jag är yber trött och ska snart träna och sedan jobba. Kram på er. 
 
Bilder från Fredags:
 
Bilder från Lördags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0