För mycket pluggande

 
Just nu så tar jag en paus efter att ha drunkat i läxor och uppsats. Jag har även åkt på en ögoninfektion som kan vara det ondaste någonsin. Jag vet egentligen inte om det är infektion eller att jag blivit pollenallergicker. Osminkade dagar i skolan är vad som gäller lite framöver iaf. (inte något som uppskattas) 
 
Imorgon är det Fredag och planerna är rätt oklara. Jag ska förmodligen på promenad med min underbara Farfar och pappa och grilla korv. Jättemysigt. Jag ska även försöka hinna med ett träningspass imorgon. Sen kanske hitta på något med Max på kvällen. Lördag blir en rolig dag med först en 1,5 mils lång promenad i skogen och sedan fest på kvällen för Elsa & Lovisa. Ska verkligen bli jätteroligt och det är även utklädnad som gäller och då blir man dubbelt så mycket mer taggad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0