ÅNGEST.

Love
 
Love x2
 
Love x3
Love x4
 
Love x5
 
Gud vad jag vill fylla min garderob (och kylskåp, heh) med detta. Jag vill verkligen ha sommar nu, kunna gå ut och bada med folk, sena utekvällar, kvällar då man bara ligger på ett berg med shorts och pratar om livet, all sommarmusik, dansa mitt i natten, sova länge, träffa nya människor, skratta åt livet, göra spontana saker, ha mysdagar när regnet bara öser ner en dag, smsa med okända människor, sluta tänka på skolan, mysmiddagar, spontana övernattningar, åka ut med båten och sjunga låtar i kör med fiskmåsar, fiska, hänga på sea lodge, träna ute i shorts. Fan vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var finns den vita/beiga tröjan någonstans???

2014-03-31 @ 15:46:46
Postat av: Anonym

Hej!
Skulle du kunna säga vart allt är ifrån? Så inspirerande!!

2014-03-31 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0