undra varför helger är så sinnessjukt bra?

Jag har haft en sån underbart kul helg. Hittat på spontana saker och det gör mig glad. 
Fredags: Var med John efter skolan och vi fikade osv, jätte mysigt. Efter det åkte jag hem och fixade mig och drog iväg på tjejmiddag och sen så hade vi andra saker planerat på menyn som blev lite.. ja. Men en lyckad kväll ändå!
 
 
Lördags: Startade med morgonen med en och en halvtimmes pass på gymmet, underbart skönt. Efter det drog jag hem och fixade mig och drog till centrum med mamma och Johan. Efter det åkte jag hem och sminkade mig till militär för att vi kom på den brillianta idéen att åka och spela laserdome utklädda. Det var så sjukt kul! De som var med var jag, Clara, Frida, Luven, Leslie, Linnea, Fanny, Ellen, Emma, Filip, Oscar, Niklas och Axel. 
 
 
Idag är det Söndag! Och idag ska jag plugga och träna. Men först dega framför datorn. Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0