Träna, bland de bästa som finns

 
Ett av de skönaste passen på länge idag. Så otroligt skönt att kunna träna normalt igen, utan benskena. För er som inte vet om det så hoppade mitt knä ur led i början utav sommaren och läkaren sa "du får inte träna normalt på 18 veckor. Det var så hemskt. Jag älskar att träna, det är bland det bästa som finns och det är de som gör så att mitt humör håller. När han berättade det höll jag på att bryta ihop på sjukhuset.
 
Men nu kan jag träna som vanligt igen och det gick dessutom fortfarande än 18 veckor, det gör mig otroligt glad. Idag körde jag 30 minuters intensiv löpning och har gjort dom värsta magövningarna som existerar på denna jord. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg du är

2013-10-17 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0