TISDAG MORGON.

Först och främst så vill jag bara säga att jag läste om att första snön kommer snart? Allvarligt? Fyfan. Det börjar verkligen bli riktigt kallt nu men snön är verkligen inte välkommen ännu. Iaf. Godmorgon på er! Jag var uppe tidigt imorse och pluggade lite samhällskunskap. Nu ska jag strax dra mig vidare mot skolan och sen vara kvar och kolla på öppen scen på kvällen. Ska bli super roligt. Några utav mina kompisar från andra skolor ska kolla också, så det är kul. 
När jag kommer hem efter det så blir det plugga som gäller för mig och om jag hinner så ska jag träna också. Imorgon har jag samhällskunskapsprov och om eftersom att jag satsar på C i slutbetyg i samhälle, så gäller det att hålla igång. 
 
 Bjuder på en bild i från våras 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0