Söndagskväll

Nu är det söndag och här sitter jag med en samhällskunskapsbok framför mig, men just nu kände jag att jag ville ha en paus från den. Den här helgen har varit lyckad. Gårdagen var lite oplanerad men slutade hos Ebba på chillkrök/fest, jätte kul. Jag gick ute och snackade drygt två timmar med Gabbe under tiden som vi var hos Ebba,  BEHÖVDES. 
 
Idag har jag varit i Täby Centrum med familjen, jag fick med mig en Hunkydory mössa hem och macaroons. Vi bestämade oss för att äta där också, så vi åt på Vapiano, alltid lika gott. Efter det så åkte vi hem och jag skrev lite på mina låtar och sedan åkte jag och mamma hem till pappsen och hämtade mina grejer eftersom att det är mammas vecka nu. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du naturligt brun eller använder du brun utan sol eller något? Isf vilken?

2013-10-17 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0