Önskar att allt var enklare än en dans

Känslan av att alltid se bra ut, alltid lyckas, alltid vara bäst och alltid glad och positiv tar seriöst kål på mig. Dom starkaste kan inte alltid vara starka, dom svagaste kan inte alltid vara svaga. Jag blir så besviken på mig själv ibland, eller inte ibland - utan ganska ofta, för att jag inte lyckas leverera. Det spelar ingen roll vad de gäller. Det kan gälla något jätte litet, eller något stort. Just nu är det en alldles för jobbig period. Jag har alldles för höga krav på mig själv och det fungerar inte så. Mitt självförtroende sjunker ner till botten om jag ska tro att alla dom kraven jag har på mig själv ska gå igenom som en dans. Nu måste jag försöka lägga allt bakom mig och stänga ute allt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0