Känner mig självständig

 
Jag och Elin försökte göra en sådandär smidig armhävning på varandra. Äsch.
 
Idag har jag varit rätt så självständig och åkt ENSAM och vaccinerat mig själv. Faktiskt första gången i mitt liv som jag gör något sådant ensam. Efter det så åkte jag hem och sen dess har jag pluggat och gått en promenad med Jennifer, min fina. Mina underbara morsföräldrar har kommit hit idag också och ska stanna tills på Lördag. Det gör mig lycklig.
 
Imorgon så blir det studion hela dagen efter skolan, så taggad! Ska faktiskt bli skit kul. Sen när jag kommer hem blir det sitta med läxor hela natten lång. Äsch, det är sådant som man får ta. Nu längtar jag tills att vakna upp imorgon så att jag kan använda min nya foundation och mitt fina nya armband som jag fick utav mormor och morfar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0