HAPPINESSSSS

 
NU känner jag att jag ÄNTLIGEN kan andas ut. Enda sedan jag började på Rytmus så har jag pluggat varje dag. Och nu har jag skrivit min klart min sista uppgift innan höstlovet. Känns så otroligt skönt!! Har nämligen tema-vecka hela nästa kommande vecka. Så denna vecka som kommer nu så ska jag träffade MASSA gamla kompisar på fikor och massa sånt, utnyttja så mycket tid som möjligt på gymmet och i springspåret och bara ta en riktig avkopplingsvecka. Ska även hinna med att springa in och ut i studion också. Denna vecka gillar jag redan och den har inte ens börjat. Halloweenparty på fredag också. Jarå!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg .. du dödar :(

2013-10-20 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0