EN BÄTTRE DAG

Studiedag. Ja ni hör ju på självaste ordet.. Lycka! Idag startade jag morgonen med en celcius och sen var jag ute på en springtur på 45 minuter innan frukost, otroligt skönt. Sen fixade jag i ordning mig, gjorde en god frukost och pluggade lite matte. Efter det så åkte jag in till stan och mötte upp Fanny för att kolla lite i butiker och plugga ännu mer matte. Vi satt på joe&the juice och drack juice, samt pluggade matte där. Det var as mysigt, faktiskt. 
Nu är jag hemma och vad ska jag göra? JO, jag ska plugga matte. HAHA, FUN LIFE.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Fanny är så otroligt fina, är ni kusiner eller syskon? :)

2013-10-07 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0