Chill vecka liksom - TEMAVECKA

Kändes nästan lite tomt att inte plugga efter skolan och då är det fan illa. Men jag njuter! Idag började vid med våran temavecka och vårat tema är "musikens makt." Min grupp är oerhört engagerad så det är faktiskt skit kul. Just min grupp jobbar med temat "film musik" och vi ska alltså redovisa det på Fredag och vi tänkte göra det på ett roligt sätt. Det kommer bli en skit rolig vecka!
 
Nu på kvällen har jag tränat. Körde först ett core pass med Jennifer och Anna. Sen körde jag en halvtimme på springbandet och sedan 40 minuters styrketräning med Frippsan och Jennifer. Riktigt jävla skönt! Taggar träningsvärk imorgon. Imorgon kommer jag och Fanny dessutom köra Hammarbybacken efter skolan. Sen klockan sju så ska jag och Tove och kanske Fanny kolla på tvåornas melodifestival, ska bli skit roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0