NY BLOGG OCH NY START

Hej gott folk, nu har jag ny blogg igen (ingen bryr sig) Jag heter iaf Nora Hedin. Jag är femton år och bor på två olika ställen i Stockholm, eller så struntar vi i att komplicera det och säger bara att jag bor i Sollentuna med min mamma och Huddinge med min pappa, japp, skilda föräldrar. Mitt största intresse är att sjunga och jag går nu sista året i grundskolan i en musikskola i Sollentuna. Mitt absoluta favorit ställe på jorden är Smögen och där spenderar jag också mina somrar. På fritiden umgås jag med vänner, är på fester, shoppar, umgås med familjen, sjunger, tränar och väldigt mycket mer (hoppas jag iaf, annars borde jag väl förmodligen inte ha något roligt liv) Min största idol är Eric Saade och har varit det i ungefär fyra år, så det kan bli ganska så mycket skrivande om honom för att vara ärlig. Jag vet också att det finns otroligt mycket delade åsikter om mig runt om i Stockholm och det är inget som jag kan göra åt den saken, men lita aldrig på rykten säger jag bara. Hoppas ni gillar min nya blogg.... Vet inte varför jag skrev det där men.... Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: JEEEHHHBBBB

WOHOO NY BLOGG ABÖHVAAAA

2013-03-12 @ 18:58:03
URL: http://booodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0