EN RIKTIGT JÄVLA BRA ONSDAG

Idag är det en kanon bra Onsdag bara för att jag hade sovmorgon första lektionen och fick alltså en otroligt lång sovmorgon, enda tills klockan 10. Wonderful. Igår tränade jag, spinning, sen lite styrka! Så det vart ben, rumpa och armar som jag gjorde igår! Idag är det Onsdag så idag är det mitt favoritpass (ja, jag sa det förra veckan också) Nu sitter jag och lyssnar på "Tandtråd - Tjuvjakt" på Engelskan. Den är underbar. När jag kommer hem ska jag göra en nyttig och gå mellis och sen hämta min syster och sedan träna och plugga. Låter lite som en standard dag, tråkig men ändå rolig. 
 
Jag och min perfekta vän fripps för drygt 10 minuter sen: 

Kommentarer
Postat av: frippsääään

Du är bäst min häst

2013-03-20 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0