Men rubrikfan

 
Jag tänker inte starta det här inlägget med ett "Hej bloggen" så jag startar det med ett "Tjäna, läget?" (vilken jävla förbättring)
 
Hur är det med er? Kommer inte få svar på det där.. Men jaja. Med mig är det iaf bra. Igår kom Marlen, mormor och morfar så vi käkade en god middag och sen drog jag och Marlen ut, till först Max och sen till tramonto. Mysigt. Inte direkt något stort, men ändå mysigt. Idag ska jag och Marlen till centrum och kolla lite. Sen har jag lite andra planer inför kvällen! Hörs mer om det sen.
 
Ha en bra... hehe vet inte vilken veckodag det är... Men ha en bra veckodag, oavsett vilken det är.. Komplicerat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0