1 DECEMBER.

Nu börjar en ny månad, ett nytt kapitel. ÄNTLIGEN December. Alltså detta är nog min favorit månad eftersom att allting är så otroligt mysigt den här perioden. Men det känns faktiskt helt sjukt att det redan är December och att jag nästan gått en hel termin på gymnasiet. TIDEN GÅR SÅ OTROLIGT FORT. 
 
På tal om gymnasiet...
Jag är sjukt nöjd över mitt gymnasieval nu, i början var jag otroligt tveksam. Men nu så blir jag så lycklig av att åka till skolan och träffa så otroligt många härliga människor och det roliga är att ALLA som går på den skolan har ett gemensamt intresse som jag har och det är musik. Det tycker jag är otroligt häftigt. Jag är så himla nöjd. 
 
Ikväll så har jag haft Elin över på besök och vi har käkat middag och pratat om allt mellan himmel och jord. Vi hade planer på att dra på fest, men dom planerna strök vi ifrån listan. (förklarar mitt instgram inlägg för er som följer mig där) Vi fick även besök utav Jacob och Albin och det var super mysigt. Det var så otroligt längesen jag träffade dom så det var faktiskt skit kul att träffa dom. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0