Nu är livet tillbaka

Nu börjar sommaren närma sig sitt slut, så nu är livet tillbaks på en lugnare nivå igen. Jag är så tacksam över denna sommaren. Det har vart den bästa sommaren hittils. Har lärt känna så oerhört mycket mysiga och härliga människor som jag har haft så otroligt kul med. Har även umgåtts med gamla bekanta, såklart, vilket alltid är lika kul.
Nu är det bara sex dagar till jag ger mig in i ett nytt kapitel i livet, gymnasiet. Jag är både taggad och nervös. Det ska bli sjukt kul att börja gymnasiet och jag ser verkligen fram emot att börja där. Jag hoppas att det blir tre roliga år med mycket upplevelser och gjädje. 
Nu ska jag försöka avsluta mina sista dagar på sommarlovet på allra bästa sett. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0