Känslorna byggs upp på helt fel tidspunkter

 
Hej bloggen. Jag nattbloggar lite, av vissa skäl som jag inte tänker nämna i bloggen. Självaste kvällen slutade helt enkelt inte bra. Men dagen var super bra förutom en hemsk incedent i Farsta. Men jag har iaf varit på bröllop till min farbror. Sjukt fint. Hjälpte även till en del där. Imorgon är det Söndag och imorgon ska jag förflytta mig till pappsen men alla mina grejer och bo där. Så underbart att jag kan ha möjligheten att bo varannan vecka nu när jag går på gymnasium i Nacka. Super härligt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny larsson

Åh så snygg noris

2013-08-26 @ 19:44:02
Postat av: Anonym

Vem är killen?

2013-09-05 @ 17:02:22
Postat av: Anonym

Förresten känner du en tjej som heter Shenie Fogo?

2013-09-05 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0