Världens bästa lov ♥

Nu ska jag berätta om mitt lov för er! 
Direkt efter skolan på Torsdagen så åkte jag, pappsen, min halv mamma, vovvsing och Fanny ner till Smögen! (Jag har mitt sommarställe på Smögen för er som ville veta det) Vi kom dit sent så det var bara att packa upp och mysa lite i sängen och sen sova.
 
 
Dagen efter fyllde min pappa år, 42 för er som ville veta det gammal gubbe allltså... Så den dagen var jätte mysig! Vi åt en god middag (matkoma) och bara pratade om livet och sådär, super härligt! Under dagen tog jag och Fanny en promenad och sen träffade vi Nella, Cissi, Nicole, Line och Wilma ett litet tag, mysigt! (Hatar att skriva såhär vuxet..)
 
 
På Lördagen så var det påskafton och där nere firar man det som ungefär valborg här i Stockholm. Så det finns en så kallad påskeld som man kollar på! Jag och Fanny åkte dit, kollade typ på påskelden i fem minuter. Sen gick vi hem till en kille som heter Linus och var där ett tag med en massa härliga människor! Sen så fortsatte vi mot en lokalfest på ungefär 400 pers, det var grymt jävla roligt! Sen åkte vi hem runt två.
 
 
På söndagen var vi ju allt hurtiga och drog ut på en springrunda och gick ut i fina solen och solade lite (det gjorde vi dock varje dag..) På kvällen åkte vi hem till Nella och Cissi och myste där med Line, Nicole, Katie och aa Nella och Cissi såklart. Jag var dock extremt trött den kvällen, så vi drog hem ganska tidigt! 
 
 
På måndagen gick vi ut och myste i solen igen, riktigt varm dag och fick faktiskt färg på halsen och i ansiktet, sommar känslan var på topp alltså.. Vi hade lite planer på att träffa några under kvällen men det ströcks på listan.. 
 
 
På tisdagen åkte vi hem och innan vi åkte åt hela familjen pizza sen var det bara att åka raka vägen hem till Stockholm. Jag var bjuden på en fest under kvällen, men jag var så stört trött när jag kom hem så låg bara hemma under den här kvällen, kollade ikapp avsnitten jag missade på min favorit serie "Hollywood Heights" 
 
 
På onsdagen började jag min morgon med att träna, typ as skönt! Sen smsade Fanny och frågade om vi skulle hitta på något med folk, och det är en självklarthet! Så när Fanny var påväg mot mig så var Leslie, Vendela, Max och Joar hemma hos mig och laddade telefonena, sen mötte vi Henke, Philip, Jw, William, Lucas, Niklas, Patrik, (kommer inte på fler.. men det var några till iaf) sen åkte vi till Sollentuna station och mötte upp Fanny där, sen pratade vi utomhus en stund och sen var vi hos Kalle på en liten fest ett tag och då kom det några fler också! Sen åkte vi hem! 
 
 
På torsdagen så vaknade jag och Fanny (för en gång skull) tidigt! Så vi gick upp åt en jätte god frukost och åkte till stan och satt nere vid kungsträdgården och myste med kaffe (haha nu försökte jag leka vuxen, jag hatar kaffe, men det var gratis) Sen åkte jag hem och på kvällen stannade jag hemma och tränade! 
 
 
På fredagen så var jag ute och sprang på morgonen och hade en "ta hand om mig själv stund" Sen åkte jag till centrum med Frida och Sara och fikade! Väldigt cosy, gos gos! Sen åkte jag hem och hade bara en mys kväll med mamma med morötter, gurka och dipp och kollade på en väldigt konstig film och båda somnade i soffan..
 
 
På lördagen (alltså igår) så åkte jag in till stan med en utav mina favorit tjejer på den här världen, Elin! Vi testade massa kläder, balklänningar osv.. Sen gick vi till Hötorget och köpte jordgubbar och hallon och myste i solen! Träffade några under dagen också som vi pratade med där. Sen åkte jag hem och åt grillat med familjen! Första gången i år, underbart! Närmare kvällen så skulle vi på en fest hem till Emma, men det blev jätte konstigt så när vi kom dit var alla tvunga att dra så då drog jag, Frida, Lovisa, Linnea, Gabbe, Wenkler och Gustav hem till Max och där befann sig Kalle, Emil, Joar och Max.. och vi kollade på film typ och hade bara "myskväll" Sen drog jag hem.
 
 
IDAG: Nu är det söndag och idag består mina planer utav att plugga, träna, städa och kolla på tv och njuta av sista timmarna som ledig.. 
 
Jag har haft världens bästa lov ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0