TISDAG, HAPPY TISDAG

Heeeeeeeej bloggen, jag är på ett konstigt humör idag (tänker för mycket, ni vet.. när tankar typ äter upp än) Så min kväll har bestått utav... Ingenting alls vettigt. Jag har pluggat, det har jag faktiskt... Har sån jävla huvudvärk, vilket borde bero på.. hur länge jag faktiskt suttit vid datorn idag.. Jag ska gå ut på en promenad. Det behöver jag, för jag dör inomhus, dör bokstavligen. Har så mycket tankar som jag bara ville skrika ut just nu, men det går inte (då får man rykten, eller något liknande. Folk och deras UNDERBARA fördomar) Jag vill bara ha sommar och uppnå mina drömmar som jag velat nå så extremt länge och jag vill vara brun. Nu ser jag blek, gammal och deprimerad ut. Jag vill ha sommar, ha snygg kropp, vara brun, träffa mina kompisar, åka utomlands, åka till smögen, ha blondt långt hår, fina manikyr naglar, fina outfits. Sen vill jag spela in ny musik, skriva nya låter (försöker men... fastnar på samma ställe), gå på det där mötet, få saker att gå fortare, sjunga bättre, bli känd. 
KAN INTE NÅGOT ROLIGT HÄNDA I MITT LIV FÖR EN GÅNG SKULL, DET HAR STANNAT PÅ BOTTEN ETT JÄVLA BRA TAG NU, KAN INTE NÅGOT... FANTASTISKT HÄNDA SNART ?!
LEDSEN för att jag drog ut mina tankar på bloggen, nej jag är inte ledsen. Det är min blogg och jag för skriva vad jag vill. HEJDÅ. NU SKA NORIS GÅ UT OCH GÅ OCH BLI GLAD SOM EN FISK ELLER NÅTT
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nora gumman det är ingenting specillt med din röst? du sjunger fint men den sticker inte ut liksom. så lycka till med att bli ''känd'' lol

Svar: haha :D
hedins.blogg.se

2013-04-09 @ 20:51:00
Postat av: Anonym

Jag tycker att du har en grym röst som visst sticker ut! Skit i vad andra tycker och gör det du tycker är kul! Fortsätt ha dina drömmar - du kan nå hur långt som helst. Go girl <3

Svar: Tack, riktigt gulligt! Blir super glad:D<3
hedins.blogg.se

2013-04-09 @ 20:59:44
Postat av: Vendela

Du anonym tjej/kille (hen) gå och dö hon sjunger som en gudinna.

Svar: vendis <3
hedins.blogg.se

2013-04-09 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0