HARD WORK WORK

Hej (egenligen har jag alltid undrat varför man skriver hej innan man skriver något på bloggen, det är som att skriva brev typ..) Just nu sitter jag och lyssnar på en låt som får mig att tänka på sommaren och taggar sommaren otroligt, samtidigt som jag lyssnar på den där låten så skriver jag och kollar lite till ifrån webcameran och ser att min bajsfula utväxt börjar komma igen, kul, kul. Jag ska iväg och jobbaa om en halvtimme, wöööönderful. Idag är jag faktiskt på bättre humör än vanligt. Så, det känns... bra.. Igår var jag bara hemma, skulle egentligen till Henke, MEN jag var för trött för det. Godnatt. Godmorgon. Nej. Hejdå. Hörs. Eller? Sluta larva dig Nora, hejdå.
 
Idag ser jag ut som en gam 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0