TISDAG KVÄLL.

Hej kära ni, jag är så glad över att jag faktiskt har tid att träna 2 pass om dagen och även hinna med allt mitt plugg på sidan om. Det gäller att planera har jag förstått. Imorgon är det Onsdag och kommer innebära en ovanligt lång dag i skolan. Jag har egentligen bara två lektioner, men måste vara kvar i skolan för att jobba i mattestugan till nationella proven på Fredag. Jag är verkligen helt kass på matte och det enda jag kräver från nationella är ett E och sedan är jag jättenöjd. Kanske konstigt för andra, men för mig är ett E det jag strävar efter.
 
Man märker verkligen att sommarlovet är påväg nu. Alla pratar om sommarplaner, har på sig klänning och shorts, bleker håret, pollen allergien är på plats och sedan är det givetvis överdrivet mycket plugg i skolan. Så typsikt när det är såpass nära sommaren som det faktiskt är. Jaja, får väl försöka se frammåt och tänka att jag faktiskt snart avklarat hela ettan och kommer därför avsluta massa kurser nu, så skönt. Kommer tex aldrig mer läsa matte i mitt liv efter nationella på Fredag. 
 
Nu ska jag snart sätta mig framför en rad med roliga serier och tvprogram och bara njuta över att det inte är kålsvart när klockan är 10 i 10. Ser också fram emot imorgon för att jag ska ta en fika med Tove på rasten, var jättelängesen bara vi två gjorde något och vi har en hel del att prata om också. Det ska bli riktigt underbart! Älska vädret, älska värmen, älska Stockholm just nu, älska träning och London om tre dagar. Livet är väldigt bra just nu. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0