VEM ÄR JAG?

 
Tänkte att det kan vara roligt med ett inlägg där jag skriver om vem jag är lite kort osv.
 
Jag heter iaf Nora Hedin, född 1997 i Stockholm. Jag går på ett musikgymnasium som heter Rytmus. Jag går en linje där som heter "Singer/Songwriter" där vi sjunger och skriver låtar. Det är väldigt roligt! Jag bor på två olika ställen i Stockholm - Sollentuna & Huddinge. 
På helgerna spenderar jag mesta tiden med mina vänner och vi drar antingen på festligheter, har myskvällar, pratar om livet, fikar, shoppar och hittar på massa spontana saker. AND I LOVE IT. Jag har verkligen helt underbara vänner i min närvaro och vardag. 
Jag älskar verkligen att sjunga. Musiken gör mig alltid glad! Jag sitter ofta flera timmar om dagen framför pianot och sjunger antingen eget eller bara massa covers på andras låtar. En utav mina största drömmar är på något sätt att lyckas med musiken. 
Jag tycker också otroligt mycket om att träna. Jag tränar 3-7 gånger i veckan beroende på hur pigg på bena jag är. Jag älskar känslan när man tränar och känna hur svetten rinner (låter ju verkligen hur fräscht som helst, men det stämmer) 
Om jag skulle få beskriva mig själv så skullle jag nog beskriva mig som en glad tjej som vill alla väl. Jag försöker alltid sprida glädje och jag hatar när man hamnar i bråk med någon människa eller så. Det kan jag få en sån otrolig ångest över.
I min barndom förlorade jag en lillebror, en utav mina bästavänner och även massa fler. Jag var med om mycket i min barndom som sitter kvar nu som äldre, MEN jag måste säga att jag har lärt mig otroligt mycket utav det. Jag har förstått hur viktigt det är att ta hand om folk man bryr sig om och att leva i nuet. Leva i nuet för mig är att hitta på spontana saker, umgås med människor som man trivs med och som man kan lita på, le och skratta åt det mesta och försöka undvika problem osv. 
För 4-3 år sedan var det viktigaste som fanns för mig populäritet och bekräftelse. Jag var väldigt osäker och därför ljög jag om saker under den perioden för att allt skulle låta bättre för mig och mitt såkallade "rykte" Det fick jag självklart skit för men det här är något som jag står för idag. Men jag har lärt mig så otroligt mycket från det.
Det här senaste halvåret har jag också lärt känna mig själv så mycket mer som människa och börjar verkligen hitta mig själv mer och mer nu och det är jag helt överlycklig över. 
 
NU VET NI LITE MER OM MIG OCH HOPPAS ATT NI LÄRDE ER NÅGOT NYTT OM MIG
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fin blogg!

2014-01-07 @ 16:54:07
Postat av: Anonym

BTW!
Kan inte du göra ett inlägg om vilket smink du använder osv? :)

2014-01-07 @ 16:54:48
Postat av: Ebba Palmaer

Woow, du är så lik mig på något sätt, fast jag är dig i 12 års åldern :)) Jag vill bli som du, du är så cool. Du är min förebild ❤️❤️ /Ebba (från smk :)

Svar: Gud vad söt du är Ebba, tusen tack!! <3
hedins.blogg.se

2014-01-07 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0