TVÅ LYCKADE RESOR 2013:

Spanien, Mallorca, Alcudia. Underbart fint ställe som passade vår familj väldigt bra. Det var verkligen jätte fint där och sjukt bra väder. Dock så kan jag tycka att man tröttnar lite att ligga vid samma ställe en hel vecka, men så blir det när man har en lillasyser som är sex år. Jag och mamma åkte till Palma en dag och shoppade ocskå. Mysigt värre.
 
Italiten - Sardinien. Sjukt underbart ställe med världens finaste stränder. Första resan som vi hyrde en lägenhet och bodde där. Vi hyrde även bil och åkte runt till sjukt många olika platser i Sardinien. Det var helt sjukt fint där och jag älskade att åka runt och upptäcka olika platser. Vi åkte till olika stränder nästan varenda dag. Jag blev helt kär i det där stället och kommer lätt åka tillbaks dit om några år. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sida utav Sardinien var du någonstans? Ska nämligen dit i sommar :)

2014-01-27 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0