Träningsfrågor

 
"Kan du lägga ut ditt träningschema och matschema på bloggen?"
Det här är alltså mitt och Fannys schema! Ibland blir det svårt att hålla allt detta, men det är såhär vi vill att det ska se ut, om vi har tid gör vi allt detta. Ibland om vi inte kan träna på tillexempel Onsdag så försöker vi slå ihop Tisdagpasset och Onsdagspasset fast med lite mindre övningar. Det är iaf såhär vi vill att det ska vara och såhär vill vi också att det ska fungera!
 
 
 
 
"Vart får du din inspiration ifrån?"
Jag får inspiration från mig själv faktiskt. Förut så trodde jag att jag fick inspiration ifrån massa träningssidor på instagram som jag då följde. Men jag har kommit på att där får jag inte inspiration. Jag blir faktiskt bara mer otaggad på att träna när jag ser dom bilderna. Jag får inspiration från mig själv för att jag ser resultat på mig själv och det får mig faktiskt att vilja fortsätta. 
 
"Jag vill börja träna, vet du något tips för att komma igång med träning?"
Jag tycker att man ska börja med att köpa ett gymkort och faktiskt träna med en PT i början. Då sätter man upp ett rimligt träningsschema tillsammans som passar dig perfekt. När du har tränat med en PT ett tag så kan du klara dig på egenhand sen. Jag tror också att det är viktigt att man hittar motivationen till att träna och det har jag tyvärr inga tips på, det är något man får hitta själv. 
 
"Varför tränar du så mycket?"
Jag tränar så mycket som jag gör för att jag älskar att träna. Jag älskar själva känslan och om jag inte tränar får jag ångest typ. Jag får mycket bättre självförtroende av att träna mycket och jag kopplar bort världen runt omkring mig när jag tränar.
 
"Vad är det bästa med att träna?" 
Jag tycker att det bästa med att träna är att man kan variera sig så mycket. Man kan göra så otroligt mycket olika grejer. Testa på dans, yoga, vanligstyrketräning, jogga osv. Jag tycker att det är underbart att träna när man gör det på någon speciell plats också. Som jag och Fanny när vi var i Hammarbybacken, det var verkligen en underbar dag och ett underbart träningspass
 
 
"Varför tränar du?"
Jag tränar för att jag vill känna mig trygg med mig själv och plus att jag blir MYCKET gladare. Det märks verkligen på mig när jag inte tränar! Jag blir bitter och mycket tröttare. Jag kan typ bli deprimerad. Tillexempel nu har jag inte kunnat träna på 2 veckor för att jag har varit sjuk och jag blir verkligen skit sur och deprimerad.
 
OM NI HAR MER FRÅGOR OM TRÄNING ELLER NÅGOT ANNAT SÅ FRÅGA JÄTTE GÄRNA! 
Alla kommentarer är välkomna
 
LITE PROGRESS. Första bilden är ifrån sommaren och den trejde bilden är från NU. Älskar när hård träning lönar sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt inspirerande är du.

2014-01-14 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0