Tiden alltså..

 
Femte sjukdagen! Helt ärligt, jag har aldrig i hela mitt liv tidigare tyckt att det vart såhär jobbigt att vara sjuk. Får verkligen panik och nu vill jag bara bli FRISK. Hela dagarna så kollar jag på film, sitter och spelar piano, dricker te (det kanske låter mysigt men fyfan) och inget mer typ. Vill träna, träffa människor, iaf kunna lämna huset. 
 
Imorgon börjar iaf skolan igen och måste bara säga att HERREGUD, VAD FORT TIDEN GÅR. När folk frågar hur det är på min skola och sådär så svarar jag fortfarande "Jo men det är bra, men allt är fortfarande rätt nytt & så" OCH NEJ. Det är det absolut inte. Att det redan har gått ett halvår sedan jag började på Rytmus är bara helt sjukt.
 
Juste, skriv gärna vad ni ill att jag ska blogga om. Jag har små aningar om vad jag ska blogga om men det är roligare om ni skriver lite också så att jag får ännu mer inspiration. 
 
Hörs senare, kraaamen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är <3

2014-01-08 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0