Onödiga saker om mig:

1. Jag mår illa när jag står på en crosstrainer. Haha, konstigt men sant. Varje gång när jag står på en crosstrainer så börjar jag må illa och jag mår aldrig illa annars. Jag blir aldrig bilsjuk och klarar att åka karuseller utan problem osv. Jätte konstigt!
 
2. Jag har aldrig tyckt om låten "what are words." Det är en låt som alla verkligen tyckte om. Jag avskydde låten, vet inte varför. Blev inte ens rörd utav storyn, haha.
 
3. Jag ser människorna på centralen som ett hinder. Varje gång jag är påväg till skolan eller hem ifrån skolan så tänker jag alla människorna på centralen som ett hinder och eftersom att jag gör det så känns det som att jag måste ta mig förbi så många som möjligt, så jag blir alltid jätte stressad och går alldeles för fort.
 
4. Jag tror på horoskop. Jag tror på horoskop, så varje dag så läser jag dagens horoskop (http://dagenshoroskop.nu/)  Om det står "tänk på vad du säger idag" så försöker jag verkligen tänka på vad jag säger och försöker att undvika onödiga kommentarer osv. Varje måndag läser jag veckans horoskop också på en astroblogg. (http://blogg.veckorevyn.com/astrobloggen/)
 
5. Jag har börjat hata grytor pga att min förra skola fick det att låta äckligt. Jag har börjat hata köttgrytor och sådant för att min förra skola fick det att låta så otroligt äckligt när man skrev det i matsedeln. "Hemlagad kalvstek köttgryta..." osv, usch! Så ordet gryta ger mig ångest nu för tiden. 
 
6. Jag är väldigt klumpig. Alltså sjukt många säger ju alltid "jag är så klumpig ooohh hihi." Men helt ärligt, jag är verkligen sinnessjukt klumpig, jag tycker inte ens om det! Jag ramlar hela tiden och lyckas alltid tappa onödiga saker och så. Mamma sa till mig igår "alltså du ramlar dubbelt så mycket mer än vad barn gör" och det stämmer faktiskt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA SMK-grytorna :')

2014-01-15 @ 15:20:52
URL: http://emeliepaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0