MINA NYÅRSLÖFTEN:

 
♥ Äta nyttigt och träna regelbundet. Jag börjar tycka att hälsan är mer och mer viktig. Träna regelbundet gör jag redan och har gjort det i flera år nu. Jag älskar att träna, det är nog bland det bästa jag vet på den här jorden. Men något jag kan bli bättre på är att äta nyttigare och försöka undvika socker och sött. Det ska jag försöka göra en ändring på under det här året.
 
 
♥ Umgås med människor som jag trivs bäst med och kan vara mig själv med. Jag ska försöka umgås med dom som jag trivs allra bäst med, människor som alltid får mig att le och skratta och jag ska försöka undvika allt bråk, tjafs osv. 
 
 
♥ Lägga ännu mer energi och tid till skolan. Jag ska lägga ännu mer tid på läxor och prov. Jag ska även försöka planera mitt skolarbete bättre och börja gå mer på extramatten i skolan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga nyårslöften! Kämpa för dom!

2014-01-06 @ 19:58:08
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut ditt träningschema och matschema på bloggen?

2014-01-14 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0