Lite gott och blandat sådär, inte vet jag

 
Helloooo babes, dom där bilderna är ifrån igår och deet var ungefär så min Fredagskväll såg ut. Snackade i telefon och tog egobilder på min dator. Låter väldigt roligt va? Hahah... Aja, jag behövde vara hemma igår för att bli hundra procent frisk vilket jag inte ens är. Idag ska jag hem till Luven med massa fler, vi kommer att köra på en äkta myskväll med mat, tjejsnack, godis, glass, chips och sådant. Väldigt standard på våra "tjejkvällar" 
 
Imorgon blir det jobba och plugga som står på menyn. Om jag känner mig tillräckligt frisk så ska jag träna också. Jag har saknat att träna så otroligt mycket nu när jag varit sjuk, det känns verkligen att något saknas och jag blir alltid sinnessjukt rastlös. Så jag hoppas verkligen att jag  känner mig så pigg på benen att jag iaf kan ta en springrunda eller något! 
 
Haha, hela dagen igår och idag har jag satt på min gamla spellista ifrån 2008 - 2012, det är helt sjukt för jag kan verkligen varje text i varenda liten låt och jag har över 1400 låtar i den spellistan. Inte för att jag lyssnade på 1400 låtar men jag satte på shufflelist och varenda låt som jag lyssnade på kunde jag helt utantill, sådant är så kul tycker jag haha. Visst var det en underebart trevlig information?

Kommentarer
Postat av: hedins.blogg.se

Gud vad fint sminkad!

2014-01-13 @ 17:58:54
URL: http://kissies.se
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

snygging!

2014-01-15 @ 23:19:12
URL: http://saracatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0