JAG HATAR DIG TORSDAG.

 
Hej finisar! Jag är så oerhört trött idag och har varit hela dagen. Har känt mig som en levande zoombie, bokstavligen. Jag börjar tjugo i nio på och slutar fem. Tänkte dra mig iväg till gymmet efter skolan men helt ärligt -NEJ inte idag! Nu ska jag ta en lång varm dusch och tänka på igenom mitt liv. Tycker att det livet står still just nu och det känns inte bra. Vill att 2014 ska börja lika bra som det 2013 gjorde. Imorgon är det Fredag. Jag ska umgås med min fina bästis och jag vet inte riktigt vad vi ska göra ännu men är övertygad över att det blir kul. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotograferar du med din mobilkamera eller en systemkamera?

2014-01-16 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0