Jag älskar på något sätt nya veckor.

Hej fina ni. Igår var det Söndag och jag befann mig hemma hos min söta vän Fanny och firade hennes födelsedag lite försent genom att vi drack te och åt överdrivet mycket kakor och scones. Var faktiskt sjukt trevligt och fick lära känna hennes vänner osv också. Efter det så drog jag och Tove till mitt jobb och jobbade och sen hem till mig. Vi var sjukt trötta men lyckades ändå måla mina naglar blåa, dricka ännu mer te och noppa mina bryn sen somnade vi rätt så fort.
 
Idag fyller min bästavän år och jag tog med kladdkaka, marabou choklad och ballonger för att fira henne lite smått i skolan sådär. Vi fick även tillbaks våra matteprov som jag typ blev chockad över att se, herregud vad det gick dåligt. Måste verkligen kämpa på bättre i matte nu, pinsamt. Sista lektionen var förvånandsvärt rolig där vi gjorde dramaövningar och skulle resa oss upp från stolar samtidigt utan att säga "nu" eller något liknande, rytmus i ett nötskal. 
 
1. Afternoon Tea hos Fanny
2. Min Tovis 
3. Glad födelsedagstjej
4. Min och Toves frukost
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brutalt fina bilder!

2014-01-27 @ 21:21:13
Postat av: Sara

Vilken app använder du?

2014-01-27 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0