Ja, ni är väldigt bäst

Har ni sånt där tjejgäng som ni jämt och ständigt umgås med?
Det har jag. Vi umgås inte jämt och ständigt längre pga olika gymnasieval. Men när vi umgås så har vi riktigt roligt. Vi pratar om verkligen allting tillsammans, vi delar kanske lite för mycket privat med varandra och vi älskar spontana händelser. Vi alla har nog något hos alla som vi stör oss otroligt mycket på, men ändå så fungerar vi ihop. Många säger att dom hittar sina vänner för livet på gymnasiet, vilket jag säkert kommer göra också, men dom här fina vännerna känns det som att jag kommer förevigt. Jag har liksom redan hittat några utav mina vänner för livet. Vi har haft våra "up&downs" vi också, men det måste man ändå på något sätt ha för att komma varandra ännu närmare. Men tjejer, det jag vill säga till er är att jag är otroligt tacksam över att jag har er. Tack för alla roliga, idiotiska, "störda" minnen med er. Jag längtar tills alla vi är 18 (stackars luven btw) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elliss

Åh ni e bäst

Svar: babe
hedins.blogg.se

2014-01-08 @ 19:18:02
Postat av: Avatar2

<333333

2014-01-08 @ 23:00:19
Postat av: Anonym

Hur länge har ni känt varandra? Vilka gymnasium går alla på?

2014-01-14 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0