It's friday, yes!

Hej gullisar, äntligen helg eller vad säger ni? Jag hoppas att alla har haft en bra första skolvecka på det här året. Själv har jag varit i skolan och gjort alla irriterade på mina nysningar och hostningar, är verkligen inte frisk ännu, men jag vill har verkligen inte haft lust att bara ligga hemma och göra absolut ingenting. Idag har jag inte direkt några planer, jag är trött och fortfarande sjuk så jag funderar på att bara vara hemma, kolla film, göra musik och repa mig. 
 
Imorgon så blir det tjejmiddag osv hemma hos Lovisa, vilket jag verkligen ser fram emot. Det ska bli så kul att träffa alla tjejorna igen. Vad vi gör efter det har jag ingen aning om antingen myskväll eller något annat. Jag är faktiskt väldigt taggad på att gå ut egentligen men vi får se hur det blir. Vad som än händer så blir det ju faktiskt kul.
 
fett fin btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0