HYLLAR EN FIN VÄN.

 
Tack för att du alltid har funnits där för mig när jag verkligen behövt det. Tack för att du finns när jag inte ens behöver dig. Jag vill verkligen tacka för alla minnen med dig, Elin. Har alltid kul med dig och det händer verkligen alltid grejer med dig. Våran humör är något annorlunda. Många har även svårt att förstå sig på oss, men det roliga är att det har vi aldrig någonsin brytt oss om och det är så jävla roligt. Jag älskar när vi sitter hemma hos någon utav oss och har våra tekvällar & stöttar och peppar varandra för saker som vi egentligen inte borde stötta. Du är en äkta vän som jag älskar mer än allt annat på den här jorden. det säger jag inte ofta, så ta åt dig!
Hur kan en kram på skolgården år 2010 förvandlas till en som jag har minnen för livet med, en som jag alltid har sjukt rolig med, en som jag alltid är spontan med som nu idag är något utav dom finaste som finns i mitt liv år 2014?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0