FÖRÄNDRING

2010 - FJORTISÅRET. Fyfan vad jag var ful här, använde alldeles för mycekt smink och tog runt 50000 egopics every single day. Att det där är jag förstår jag faktiskt inte. Får mig alltid ett gott skratt när jag ser tillbaks på dom här bilderna. 
 
2011 - OSÄKERHETSÅRET. Jag var så otroligt osäker på mig själv det här året. Brydde mig så himla mycket om vad folk tyckte och tänkte om mig så det gjorde så att jag blev helt förändrad som person, helt sjukt!!
 
2012 - UTVECKLINGSÅRET. Jag förändras jätte mycket under det här året och kände att jag verkligen började bli stor och vuxen. Vilket var rätt så sant eftersom att man blev äldst på på förra skolan då, hehe. Det var ju jätte häftigt tyckte man. 
 
2013 - HITTADE MIG SJÄLV ÅRET. 2013 var helt klart bästa året för mig, jag hittade mig själv som människa. Jag insåg vem jag verkligen villa vara och hur jag ville bli uppfattad som människa. Jag har lärt mig så mycket om mig själv det här året.
 
 
DET HÄR ÄR MINA ENDA EGOBILDER FRÅN 2014. Jag tror att det här året kommer bli väldigt bra och skit roligt. Jag hoppas på att lära känna massa nya människor och bara leva livet, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad tragiskt att du vad sån fjortis, men vad fin du är nu

2014-01-09 @ 01:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0