DETTA GLÖMMER JAG ALDRIG:

 
1. Jag hade haft världens bästa sommar på Smögen och jag var så extremt taggad på livet. Det var någon vecka innan gymnasiet skulle börja och jag var sjukt nervös. Sista kvällen på Smögen så bestämde sig jag, pappa och farfar att åka ut och fiska. Det var så sjukt fint ute och jätte mysigt. Jag mådde illa för att båten gungade så mycket, men det tänkte jag knappt på under den här tiden. Det här är ett utav dom finaste minnena som jag har med både pappa och farfar. 
 
2. 2012 så träffade vi dessa underbara skåningar. Vi satt ute en kväll på Smögen och hade verkligen ingenting att göra så vi hälsade på alla personer som dök upp i närheten utav oss och dessa två började vi snacka väldigt mycket med. Tillslut så satt dom och spelade gitarr och sjöng för oss, riktigt jävla bra lät det också. Minns hur vi stelnade till när dom började spela. Haha, den här kvällen betyder nog väldigt mycket mer för oss än vad den gör för dom. Det här var en utav dom kvällarna som gjorde våran sommar 2012 complited, haha!
 
3. Oskar Linnros spelade på Gröna Lund. Jag och Fanny hade taggat sen sommaren, bokstavligen. Vi hade hans musik spelande i lurarna kontant. När den här dagen kom var det en lycka i sig själv. Vi sa alltid "Oavsett om vi har kräksjukan eller feber så ska vi gå." Konserten var iaf helt underbar. Vi stod och skrek och sjöng tills våra halsar inte orkade mer och bara njöt utav tillvaron. En hel publik som sjöng med i varenda liten rad, hade händerna i luften imprensivt hela tiden och hyllade Oskar Linnros som bara den. Magisk kväll faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0