VÅRKÄNSLOR

 
 
Outfitbild or whatever you like to call it. (Mannen bakom är ett one night stand som släpas hem igår.. not)
Måndag och nu förstår jag verkligen att jag har lov. Idag degade jag första timmarna på dagen framför tvn och glass och sedan drog jag mig in till stan med saknade Frida och pratade om väldigt roliga saker. Minnen, nya saker, planer osv. Jättekul verkligen. Därefter kom jag hem och satte på mig träningskläderna och körde ett skönt pass med Ellen på gymmet. Hon dödade min mage lite idag men hemska övningar, det behövdes. Nu ska jag kolla på TopModelSverige, Paradise Hotel Norge och Talang. Hare bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg borde få ett pris eller något

2014-02-25 @ 00:03:48
Postat av: Anonym

Haha, du är så skön

2014-02-25 @ 02:26:41
Postat av: Anonym

VAR ÄR JACKA KÖPT!?

2014-03-09 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0