TRÄNINGSTIPS & MATTIPS

Bilder lånade från weheartit och tumblr.
 
Till att börja med - De tips som jag kommer att ge nu är de som en gång gjort så att jag kommit in på träningsbanan så tänk på att jag kan, ni kan. 
..Och för det andra så är jag ingen expert på det här med träning, men ni förstår..
 
♥ Sätt upp ett relevant schema- Jag satte alltid upp mål som jag inte klarade av själv. Jag har förstått att det gör mig bara besviken, och att den enda som det blir svårt för är mig själv. Så sätt upp ett relevant schema som du vet att du kommer kunna själva under den perioden som du är i för det tillfället. 
 
♥ Ge aldrig upp - Nu tänker ni, "vafan det där citatet är kind of uttjatat och jag har hört det 150 gånger" och JAG VET. Men helt ärligt, GE ALDRIG UPP. Man kommer ingen vart om man gör det. Jag tvingar mig själv till att träna vissa dagar. Vissa dagar går verkligen åt helvete, men jag vet att jag måste göra det för min egna skull. 
 
♥ Tänk: En träning närmre mitt mål - När jag är i mina tröttaste stunder och bara "nej, nej, nej, jag tränar inte idag" så brukar jag ändå alltid tänka att om jag gör detta så är jag en träning närmre mitt mål, och om jag inte gör detta nu NÄR JAG EGENTLIGEN KAN, så måste jag betala för det senare. 
 
♥ Lär dig att säga nej - Lär dig att säga "nej" till godsaker i veckodagarna. SJÄLVKLART så får man fuska. Man ska aldrig förbjuda godsaker, det är njutning i livet. Men man klarar sig faktsikt att hålla sig ifrån dig. Dessutom blir man ju lite mer ekonomisk också. 
 
♥ Glädjen när man ser reslutat - Man blir så glad när man äntligen börjar märke lite reslutat. Det kan märkas på olika sätt, jag märkte det genom att jag blev piggare i början och det gjorde mig jätte glad. 
 
Våga ät - Bara för att du ska vara nyttig osv så behöver du inte minska dina måltider med en oerhört mängd. Mer grönsaker, mindre pasta, mycket protein. Så brukar jag köra och det fungerar jätte bra för mig.
 
BRA TRÄNINGSLÅTAR:
 
♥ Cecilia - John De Sohn
♥  Halvvägs - Movits, Zacke
♥ Wizard - Martin Garrix, Jay Hardway
♥ Tsunami - Dvbbs, Borgeous
♥ Timber - Pitbull, Kesha 
♥ Talk Dirty - Jason Derulo 
♥ Suck My Big Fat - Ronnie Flex
♥ Burst Into Love - Adam B, Wilhelm
♥ Rather Be feat. Jess Glynne - Clean Bandit 
 
KÖR HÅRT.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa ditt favorit pass på gymmet, eller favorit övningar?

2014-02-20 @ 08:06:46
Postat av: Anonym

Kan du tipsa om några övningar som man kan göra hemma? Vad brukar du göra för övningar?

2014-03-02 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0