Taggar lov

 
Jag har fått se mina betyg och jag måste säga att det gick bättre än väntat. Men självklart så skrämde jag mina föräldrar lite och sa att jag hade F i fem ämnen, de gick på det (typiskt mina föräldrar) så jag fick jag inte bästa bemrömmet förrens jag berättade att det inte stämde. Jag vet inte varför jag gör sådana saker men det gör jag iaf heeeela tiden. Gillar att skrämma mina föräldrar lite, sådant piggar upp min vardag. 
 
Efter mycket plugg och annat som krestat runt skolan så hoppar jag nästan upp i taket av glädje för att det är lov imorgon. Jag behöver det alldeles för mycket just nu. Är trött på allt pendlande, stressen och framförallt prov. Jag har vart så otroligt trött den senaste tiden också. Jag ser ut som ett vandrande lik, verkligen. Klär mig endast i svart, blekare än vad jag någongång vart, torrt hår med en brutal utväxt. Ja, ni förstår. Om jag skulle få bestämma så skulle jag befinna mig på Hawaii nu när folk färgar min utväxt, sätter i fint löshår, fixar mina naglar, matar mig med frukt och ger mig massage (synd om mig... haha, not) 
 
Jag ser iallafall väldigt mycket fram emot lov imorgon och även fast mer än hälften utav alla mina vänner åker till Val Thorens eller Thailand så ska jag försöka träffa så många som möjligt. Ha massor med myskvällar med folk och försöka komma ikapp lite i matten. Har även hemtentor och uppsats som ska vara inlämnad efter lovet som jag ska passa på att börja med redan nu. Jag tänkte sola solarium och träna varje dag - Det är lov för mig. Jag ska i och för sig jobba fyra dagar på lovet, men pengar är alltid najs. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder!

2014-02-21 @ 07:48:46
Postat av: Anonym

Fin blogg

2014-02-22 @ 02:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0