Svarar på frågor

 
Vilka ska du åka dit med och vilken camping ska du bo på?
Svar: Jag ska åka till Bråvalla med några tjejer från min klass och vi ska bo på premium campingen som planerat.
 
Var är din jacka köpt?
Svar: Den är köpt på Zara. Jag köpte den i höstas och i Oslo så jag är inte säker på om den finns kvar!
 
Vilken skola går du på?
Svar: Jag går på Rytmus - Musikgymnasium i Stockholm. 
 
Skulle du kunna fråga Fanny vart hon köpt sin jacka? Så himla fin!
Svar: Den är ifrån Gina Tricot!
 
Skulle du rekomendera din skola?
Svar: Ja, absolut! Om du är intresserad utav musik så är detta en drömskola. Rytmus är en jätte bra skola och lärarna är verkligen sjukt duktiga, både i musik och kärnämnen. Stämningen på skolan är väldigt bra tycker jag, man kan nästan prata med vem som helst. 
 
Favorit ställen i Stockholm?
Svar: Oj, vilken svår fråga. Jag trivs jättebra där jag bor (Sollentuna och Huddinge) men älskar verkligen storstan. Men om du syftade mer på platser så är jag kär i Djurgården (på sommaren) alltid jätte mysigt att gå runt där och sitta och snacka på olika ställen. Hela Stockholm är ju helt underbart men ni föstår poängen. 
 
Kan du göra ett inlägg med träningslåtar som man blir peppad av?
Svar: Absolut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera?

2014-02-19 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0