Saker att se fram emot:

Just nu så tycker jag att livet står.. ja, still. Så nu ska jag skriva en liten pepplista på saker jag har att se fram emot. Vissa planer är lite oklara men kommer förmodligen att bli av. 
 
AVICII - Jag, Lovisa och Frida ska på Avicii och det ska bli så kul. Jag är grymt taggad och missade förra gången som han spelade här. Så det ska bli så sjukt roligt. 
 
LONDON - Pappa, jag och Fanny håller på att boka London! Ska spara så mycket pengar som jag kan så ska jag köpa massa fina nya kläder och grejor som man kan ta med sig hem. Själva London är en upplevelse och det är så fint där så jag vill verkligen dit. 
 
MILEY CYRUS KONSERT - Twerkdrottnings-konsert liksom! Ingen vill ju missa det, ska bli riktigt kul och kommer ha med mig härligt sällskap. Ser verkligen fram emot det. 
 
UTOMLANDS MED TJEJERNA - Denna punken är lite oklar ännu, men om detta blir av så vet jag redan nu att vi kommer ha världes roligaste vecka! 
 
BRÅVALLA - Detta är också väldigt väldigt oklart, men jag vill verkligen dit. Skulle vara riktigt kul. Massor utav mina kompisar ska dit och så är det världens bästa artister i år. Alltså Lana Del Ray. Helt sjukt ju.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs

2014-02-08 @ 16:01:25
Postat av: Anonym

Najs

2014-02-08 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0