Hela Stockholm förvandlades till vår.

 
Vi spenderade våran sovmorgon till att vandra runt i stan, köpa goda mackor med mozzarella och pesto på och goda drycker. Jag älskar verkligen våren och jag vaknar upp på världens bästa sidor nu för tiden. Det enda dåliga denna dag är att jag inte fick det betyget jag ville ha på en samhällskunskapsuppsats och det gjorde mig på dåligt humör men det orkar jag inte ens bry mig om idag, för det är en underbar dag. (haha svårt att bestämma mig) På håltimman gick vi även och tog lite bilder några tjejer som kommer ut senare. 
 
Nu ska jag spendera resten av kvällen framför datorn och plugga gemu (gehör&musikära), ska även ut på en springrunda med min vovvsing. Har hittat en jätte fin runda som man springer bredvid vattnet och den är jätte skön och perfekt längd. Är dock lite slut i benen efter gårdagens träning, men de är bara att köra. Puss på er.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilekn skola går du på?

2014-02-18 @ 19:44:36
Postat av: Sanna

Skulle du kunna fråga Fanny vart hon köpt sin jacka?? Så himla fin!;)

2014-02-19 @ 14:33:49
URL: http://nattstad.se/zelize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0