Dålig uppdatering på det senaste..

Jag har..

Haft en idrottslektion som jag jobbade allt annat en effektivt och tog bilder med Tove istället. 
Haft huset för mig själv i över två dygn (jävlar vilken fest) nej, inte riktigt. Jag var nämligen barnvakt åt min lillasyster med Elin. Jag missade för mycket roligt den helgen, men trots allt detta så hade vi väldigt mysigt. Man klarar sig oväntat bra med mammas bankkort, melodifestivalen och tjejsnack..
Tränat väldigt väldigt mycket..
Firat min bästaväns födelsedag och köpt en fin svart blus..
Sen har jag spenderat för mycket tid med min telefon för att förklara för andra mina åsikter om Paradise Hotel. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0