Brother - Mighty Oaks

 
Försökte ta två snygga outfitbilder, sen inser jag nu i efterhand att det ligger en jävla hantel som förstör min perfekta bild med ljus och sådär. Ja tack, trevligt av den. 
Godmorgon, jag ska pallra mig in mot stan snart tror jag för att kolla på lite kläder (lönen är här ni vet, hehe) Sedan blir det träning och därefter jobb och hårsligning. Jag älskar verkligen lov. Jag är inte alls taggad på skolan. Förstår nu hur skönt det är att bara ligga hemma och ta hand om sig själv, slippa långa pendlingar varendaste dag, slippa att leka trevlig när du egentligen vill slå till personen framför dig i ansiktet. :) - tillfället avbrott typ. Nej, men ni förstår min mening med detta. Jag älskar egen tid, jag behöver verkligen det för att fungera. Jag älskar att bryta rutiner - sova för länge, somna sent, lägga ifrån sig allt plugg. Sen försätter det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt

2014-02-25 @ 15:33:49
Postat av: johanna

Hej,fin blogg! vart jobbar du? :) behöver lite tips på vart folk accepterar 16 åringar därför jag frågar :)

2014-02-25 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0