ALLA ÄLSKAR HELG.

Och framförallt lov. Jag är så jävla glad över att det är lov, ni förstår inte. Jag har haft en toppenbra helg verkligen. I fredags så bestämde Elin sig för att sova hos mig och det firade vi med att käka pizza och sen fixade vi oss och drog vidare på en fest två stationer ifrån mig och det gjorde mig skit glad, inte varje dag man har gångavstånd hem på tio minuter. 
 
På lördagen så vaknade och gjorde en god frukost och käkade utomhus (!!!) för första gången i år. Kallt, men mysigt var det faktiskt. Senare framåt eftermiddagen åkte jag till Fanny och vi drog vidare på en kulturkväll för kulturella ungdomar. Det innehöll musik, poesi, tavlor och fulla och glada människor. Det var jätte kul faktiskt men vi åkte hem rätt fort för att båda var rätt sega. Vi kollade på två filmer och sen gick vi och la oss.
 
Idag har jag jobbat imprensivt hela dagen och jag är helt slut nu och behöver egen tid med mig själv och skicka in min sommarjobbsansökan. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men träna står iaf högst upp på listan imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0