Svarar på frågor

"Vart gymmar du?"
Svar: Jag gymmar på friskis&svettis. Jag har köpt Stockholmskortet och kan därför träna på alla friskis&svettis i hela Stockholm, så det är toppen verkligen! 
 
"Vart i London ska ni bo?"
Svar: Vi ska bo på ett hotell som heter Xanadue, som ligger en dryg mil från city tror jag!
 
"Vart kan man köpa dessa?"
Svar: Man kan beställa Nike air force 1 på massa olika hemsidor eller så finns dem att köpa i butik, men just nu vet jag att det är rätt utplockat, men de kommer nog in snart igen!
 
"Vart har du köpt den jätte snygga blå klänningen du har på dig?"
Svar: Det är faktiskt inte min, utan min kompis! Jag är inte hundra på vart hon köpt den. Men det finns liknande på Manhattan på drottninggatan i Stockholm!
 
"Var finns den vita/beiga tröjan någonstans?"
Svar: Den vita/beiga tröjan är från Hunkydory!
 
"Hej! Skulle du kunna säga vart allt är ifrån? Så inspirerande!!"
Svar: Hej, kul att du tycker det! Du kan trycka på kläderna så kommer du komma till en hemsida där det står vart allt är ifrån!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg med dina kläder och dina favorit outfits?

2014-04-11 @ 18:38:38
Postat av: Anonym

Går du på Rytmus?

2014-04-11 @ 18:39:08
Postat av: Anonym

Går du på Rytmus?

2014-04-11 @ 18:39:13
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar stockholms-kortet?

2014-04-23 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0